torsdag den 11. april 2013

Lockout-tæppet


Lockouten er et mærkeligt dødvande at være i, for ingen ved jo, hvornår og hvordan det ender. Det er hårdt at høre sit fag blive diskuteret og udskældt så meget, og hårdt hele tiden at skulle forklare og forsvare. Det er hårdt, fordi det har nogle omkostninger for mig personligt; jeg mister penge hver dag og fik ikke lov at gennemføre den efteruddannelse, jeg havde set frem til i månedsvis.
Men det er også en tid, hvor jeg har mere tid og overskud til mine egne børn og til alt det andet, jeg gerne vil herhjemme. Så selvom jeg synes, konflikten påvirker mig meget rent følelsesmæssigt, prøver jeg at nyde dagene og få det bedste ud af dem. Blandt andet ved at sy nogle tæpper.



Dette tæppe er noget af det, jeg har nået i de forløbne dage. Det er ikke til nogen speciel, derfor kalder jeg det Lockout-tæppet. Og mine kolleger og jeg er blevet enige om, at det nok også passer meget godt, når man ser på det: Sort-hvidt, lidt forvirrende og med skarpe kanter... Ja, det ligner i hvert fald ikke noget, jeg har lavet før! 












2 kommentarer:

  1. Det kan godt være at det er sort og hvidt og afspejler lockout stemningen, men det er ikke desto mindre super flot!

    SvarSlet