søndag den 7. april 2013

Sabrinas tæppe



Dette indlæg har været længe undervejs. Jeg begyndte nemlig allerede i slutningen af februar på et tæppe til min veninde. Det har været færdigt nogen tid, og nu er jeg på vej ned for at aflevere det!









Tæppet er syet af forskellige småblomstrede stoffer kombineret med råhvid bomuldspoplin. Bagsiden er en dug fra genbrugsen. Jeg har quiltet diagonalt i de ensfarvede felter og lavet kant af flere forskellige af de blomstrede stoffer. Nu håber jeg bare, hun kan lide det! 

5 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med det! Blev så rørt - elsker hjemmelavede gaver - udover dem fra mine børn.
    :) Sabrina

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hvor er det blevet fint! En rigtig god kombinationen af det tøsede liberty og enkle cremehvide, det må da lige passe til slagbænken ;-) Fedt at du har fået en hobby som vi er så mange der nyder godt af, se F.eks. Min ualmindeligt heldige datters gavehøst! Tak, k kreative søster :-)

    SvarSlet