onsdag den 9. oktober 2013

Juhuu, jeg har lavet et tæppe

..eller næsten i hvert fald. For indtil videre er det bare oversiden, der er færdig. Det er et tæppe til min svigermors sommerhus, og tanken var, at det skulle være lyst og let. I huset hænger et par gamle Sikker Hansen plakater, bl.a. den med Davre-pigerne, og det var de farver, jeg havde i tankerne (selvom dem, jeg har brugt nok er en anelse mindre afdæmpede end dem på plakaten).





Det har været skønt at komme i gang med noget patchwork igen, og jeg glæder mig til at gøre tæppet færdigt!

2 kommentarer:

  1. Øv jeg kan ikke se dit billede og elsker også davrepigerne, så håber på snart at se din fortolkning :-)

    SvarSlet
  2. Det var mærkeligt, men nu virker det vist. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det :-)

    SvarSlet