torsdag den 28. marts 2013

Fødselsdagsgaver

Min niece Fanny fylder to idag, og jeg har syet en lille kjole til hende:




Kjolen er syet af en gammel Noa Noa nederdel i thaisilke. Det er over ti år siden jeg sidst har brugt den, men jeg har bare syntes, den var for god til at kassere. Det fik jeg så glæde af nu, og der er da ikke noget bedre end genbrug! 
Modellen er fra et gammelt Alt om Håndarbejde, og jeg har syet rigtig mange af dem til mine egne piger i sin tid!


Ja, jeg var jo begyndt at klippe i nederdelen, inden jeg kom i tanker om,
 at jeg skulle tage et billede!


Da Fanny forleden var på besøg med sin mor, var hun meget interesseret i Antons nye gulvpude. Men Anton havde ikke i sinde at dele, så derfor må hun jo have sin egen. Her er tøseversionen:





Caja har hæklet en kjole og trusser til Fannys dukke, som Caja hæklede sidste år til Fannys 1 års fødselsdag:





Jeg er ikke selv ret god til at hækle, så jeg synes det er virkelig godt gået af min store pige!

Ellers er der rigtig mange ting, som ligger klar og som jeg gerne vil nå her i ferien: Bukser til Anton, kjole til Linnea, en nederdel til mig selv samt to tæpper som er halvt færdige. Det bliver en god påske!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar