onsdag den 13. februar 2013

Barselsgaver #2



Det andet tæppe er til en babydreng, som endnu ikke er kommet til verden. Det er syet af de fine Summersville-stoffer, som jeg købte her: www.seamstar.co.uk. Egentlig synes jeg det er sjovere selv at mixe og matche, fremfor at købe alt fra samme kollektion, men disse stoffer var bare perfekte til et børnetæppe, og så var de på tilbud!

Summersville-stofferne




Det var egentlig tanken, at de orange stoffer også skulle bruges i tæppet, men da jeg havde skåret kvadraterne og fik dem lagt op, så det bare helt forkert ud. Så de er gemt til et andet godt projekt.
Det færdige tæppe

Kvadraterne er 12x12 cm og jeg har quiltet en trykfodsbredde fra sømmene i den ene side. Jeg syntes selv, det var en god idé med kant i to farver, men da jeg satte dem sammen i tilfældige længder, endte jeg med et fjollet lille blåt stykke øverst i venstre side Men alt i alt er jeg nu godt tilfreds.

Nu glæder jeg mig bare til at komme på barselsbesøg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar