søndag den 24. februar 2013

Så gik den weekend

Her i weekenden har jeg færdiggjort Linneas tæppe. Nu venter jeg bare på lidt solskin, så jeg kan komme ud og få taget nogle gode billeder af tæppet. I mellemtiden kan I lige se lidt detaljer:

Jeg har quiltet diagonalt på den ene led...


og kantet med en mørk pink, som jeg også har brugt til bagside.



Jeg er også blevet færdig med oversiden til mit Bella-tæppe:
  

Det er blevet lidt mere fersk i farverne, end jeg havde forestillet mig, men mønsteret er jeg godt tilfreds med, og jeg tror, det bliver rigtig flot, når det bliver quiltet. Skal dog først lige bestemme mig for hvad jeg skal bruge til bagside og kant.

Jeg har pgså gjort en masse gode stofkøb i weekenden, dem vil jeg få taget nogle billeder af i morgen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar